För varje tjänst som ska tillsättas, genomgås en kort process innan tjänsten annonseras effektivt på LinkedIn™. Processen brukar se ut ungefär så här:

1

Vi tar del av tjänstebeskrivningen och särskilda önskemål kring marknadsföringen av denna.

2

Vi återkommer med länk till den publicerade jobbannonsen. När denna är godkänd påbörjas nästa steg.

3

Er kontaktperson tar fram utkast på en anpassad banner, tillsammans med er grafiska profil och typsnitt. Efter godkännande riktas denna ut mot relevanta användare på LinkedIn™.

Intresserad? Kontakta oss!

philip-lindwall-linkedin-expert-webbspecialist-snapchat-expert

Philip, ansvarig LinkedIn™ annonsering.

Sponsrat inlägg med anpassad banner

Genom detta annonsformat uppnår man maximalt genomslag för budskapet.

Effekten av detta är att Kunds inlägg kommer ”tryckas ut” i målgruppens flöde, och kommer därför mottas som ett inlägg som någon i deras kontaktnät publicerat. Man har också mer utrymme och möjlighet att använda mer text och bild än vid de andra formaten.